Thursday, January 7, 2010

KCHC GIGS VOLUME 1




KCHC GIGS VOLUME 1

Little Bali, Cherating, Kuantan
Sabtu 13 Februari 2010
1 petang sehingga selesai



aku baru terlihat flyer ini di page salah sbuah band yg akn perform di gig ini nanti..dr designyer,aku pasti org yg mmbuat flyer ini smmgnyer soonail.hahah...kseluruhan band yg perform ok.cun. dan mantap.hahaha.. adekah ini smbungan dr KCHC FEST 2009? aku pon taktau..ape2 pn, gig ini mmg bgus dan kredit utk organizer2nyer krn rkyat Kuantan sememgnyer dhagakan gig sbegini...thanks to organizer and also the supporter labels.. cume myb venue nye agk jauh, kmgkinan besar rmi akn mnghadapi problem transport...tp dmi smgat yg tinggi aku ttp akn pegi support..hahaha..

ok la..jum review skit2 mngenai band yg akan perform nnti..opening act, RADIO RIOT..aku tak pnh lgi dgr lagu dorg..jd same2 kite sksikan mereke nnti..strusnye..EUSTRYLL..hahaha..sape yg tak knal band ni kat Kuantan..dgn kepala band ini yg semmgnyer diminati awek2 mude dan juge tua mlingkungi plbagai saiz..hahaha...aku pn dah dgr bbrp lgu br band ini, dan ok la..single tbaru dorg iaitu Desert Assassin, more to arab sound dan best lah..hahah.. next band, EVERYTHING ENDS..band otai jgk la nih..maen mrate2 tmpat dahh..kat tmpt aku bljar kat Perak ni pn dah dorg datang..satu stage dgn band2 yg gila pnya otai..hahah..pasai lagu baru dorg,aku taktau lgi..dorg pnh maenkan dkt gig kat Ipoh, tak silap aku orgnizernye Tekan Sayang Community..tp aku suka lagu S.I.S..haha.jgn lupa maen nnti..TEASER OPERA pn same mcm Everything Ends...bkn dminati di Kuantan shj, malah mrate2 tmpt minat band nih...lagu dorg yg aku minat 404..dorg ni dah mcm adik Incarnation..bg aku la..hahaha..SPITBACK kuantan beatdown hardcore..org2 lame dlm band nih..aku tak knai sgt tp pnh tgk dorg perform di KCHC FEST yg lepas..dan ok!cun!ahah..ENSLAVED CHAOS nih pn org lme jgk la..aku tak pnh tgk dorg prform lgi wlaupun dorg ade perform mse gig di Kuantan yg lpas2..aku tak ingt gig ape tp aku tak dtg sbb aku ade kat Perak mnuntut ilmu..hahah..jd ini lah msenyer ntuk mlihat band ini..

ok.band luar pn turut ade perform dalm gig ini.. DEWATA dari Johor Bahru,selatan metalcore mari..haha..band otai old skool hardcore dr Klang, CHANNEL X turut same di dlm gig ini.. berite baik untuk smue pminat2 CHANNEL X yg smmgnyer da lame nk tgk dorg perform kat Kuantan nih..so,let's go n sing alonggg...ahaha..ok.THE PADANGS dari Kajang..fuhh..tak pnh lgi tgk dorg perform di Kuantan, so org Kuantan, jum support mereka yg dtg dri jauh ini..DEAD EYES GLOW dr negeri jiran kita, Terengganu..yeahh..jum rmi2 pegi gig nih! abaikan psediaan utk VALENTINE DAYS, siap sdia kita robohkan
LITTLE BALI nih..hahha..

kseluruhannyer..list band utk gig ni mmg mantap..tak rugi kalau pergi nih..tiket cume bharge RM15..pas gig boleh pi mandi pantaii..apa lgi rkan2..jum support gig ini..to organizer..gudluck!

No comments:

Post a Comment